Płukanki do włosów od Delia Cosmetics

Cześć :)

Już spory czas temu otrzymałam do przetestowania płukanki do włosów od Delia Cosmetics. Ich recenzja miała pojawić się już dawno, ale najpierw musiałam poczekać na opinie cioci, której podarowałam jedną z nich do przetestowania, ponieważ moje włosy mają za ciemny kolor, a potem niestety przebywałam kilka razy w szpitalu.  W końcu jednak się zebrałam i postanowiłam, że dziś jest właśnie ten dzień, by napisać wam ich recenzje.


Jak możecie zobaczyć na powyższym zdjęciu, dostałam płukankę różową, srebrną oraz fioletową. Wszystkie znajdują się w plastikowym pojemniku zamykanym na "klik". Wszystkie te płukanki mają  za zadanie pozbyć się żółtego odcienia z blond włosów. Różowa dodatkowo zostawia poświatę koloru na włosach, co jest idealnym rozwiązaniem, gdy chcemy zaszaleć, ale tylko na chwilę.


Sposób użycia jest bardzo prosty. Należy wlać do naczynia około 2 l wody, dodać około 1 łyżkę stołową płukanki. Otrzymanym "specyfikiem" należy płukać włosy. Oczywiście, jeśli chcecie uzyskać mocny efekt, należy dodać więcej płukanki.


Moja ciocia jest zachwycona płukankami od Delia Cosmetics. Wcześniej używała płukanki za prawie dwadzieścia złotych innej dość znanej firmy, ale nie sprawdziła się tak dobrze, jak ta od Delii. Nie mam niestety zdjęcia efektów użycia płukanki, ponieważ ciocia nie miała jak mi ich przesłać. Moja ciocia zaznaczyła tylko jeden drobny minusik. Jeśli zastosujemy się do przepisu na roztwór, który napisany jest na płukance to efekt będzie niewidoczny. Lepiej od razu dodać trochę więcej naszej płukanki do wody. Ocena 8/10.


7 komentarzy:

  1. Te płukanki na włosy prezentują się rzeczywiście świetnie! <3
    Z chęcią bym je wypróbowała, bo ostatnio zaczęłam bardziej dbać o moje włosy, więc wszelkie odżywki i płukanki są jak najbardziej wskazane!
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieeeeee nie dla mnie. Za ciemne włosy mam. I tak by się nie sprawdzilo

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze nie słyszałam o tych płukankach. Zastosowanie tej różanej jest bardzo fajne zwłaszcza że w gratisie zostawia ten pudrowy połysk :D ja niestety jednak na razie mam zielonkawe włosy a ogólnie rude więc niestety pewnie mi nie będzie dane przetestować ale nie powiedziane że nikomu nie polecę ;)
    Uważaj na siebie ze szpitalami to żartów nie ma
    Trzymaj się cieplutko, pozdrawiam
    http://ni3bi3ska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wątpię czy na moich czarnych włosach płukanki dałyby jakikolwiek efekt, ale chciałabym zaszaleć z tą różową :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moich włosów nawwt by nie złapały więc nie oglądam się za takimi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam czarne włosy, wiec produkt nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raczej nie skuszę się. Przy moich ciemnych włosach nie byłoby takiego efektu :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My dreams. , Blogger