Kombinezony, czyli prostota i elegancja/ Wishlista Zaful

Cześć kochane <3
Często mamy tak, że stoimy przed szafą godzinami i nie wiemy co na siebie założyć. Wybieramy wtedy zazwyczaj dres i potem cały dzień czujemy się zwyczajnie oraz nie seksownie. Znalazłam, jednak rozwiązanie na takie dni. Kombinezony- to jest właśnie to, co będzie idealne, kiedy nie wiemy co na siebie założyć. Dobieramy do niego tylko jakieś dodatki oraz buty i możemy wychodzić. Na sto procent będziemy wyglądać lepiej i seksowniej niż w jakimś dresie. Ja dzisiaj przygotowałam dla was trzy propozycje kombinezonów ze sklepu Zaful. Podobają się wam?

 

16 komentarzy:

  1. Mi podoba si czarny, reszta niekoniecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam w swojej szafie ani jednego kombinezonu. Nie sądzę by mi pasowały :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie niestety kombinezony nijak nie leżą.

    OdpowiedzUsuń
  4. kombinezony to coś co uwielbiam, niestety są dość problematyczne w momencie gdy chcemy do łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten czerwony jest genialny :) Wspaniały post, bardzo inspirujący :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kombinezony! a ten środkowy bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten ostatni jest niezły... 😉

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My dreams. , Blogger