Weekend

Hej :)
Jak już niektórzy wiedzą z mojego fanpage mój telefon jest w naprawie i na razie nie mam jak dodać coś na snapchata lub instagrama. Z jednej strony to dobrze przyda mi się taki odpoczynek od telefonu.



Pogoda nam dopisuje, więc spędzam ten weekend poza domem. Wczoraj wybraliśmy się Dni Zambrowa oraz na pizze. I tu muszę wam polecić pewien lokal. Mianowicie chodzi o Diavolo Perfetto, które znajduje się na ulicy Świętokrzyskiej w Zambrowie. To pierwszy lokal w moim
mieście, w którym spotkałam się z dobrym podejściem do dzieci. W poprzednich lokalach, w których bywałam, spotykałam się z krzywymi spojrzeniami pracowników, gdy dzieci płakały bądź krzyczały, natomiast tam było odwrotnie. Panie zagadywały dzieciaki, pokazywały im zabawki przez co pierwszy raz zjadłam na spokojnie w miejscu publicznym, a nie spieszyłam się, by jak najszybciej iść ze stamtąd. Na pewno zostaniemy stałymi klientami. Dzisiaj natomiast wybieramy się na jakiś festyn ludowy, który będzie się odbywał nie daleko nas, a później może na grilla. Zobaczymy, jak potoczą nam się plany.


Co do stylizacji to większość rzeczy pochodzi ze sklepu Zaful (floral tee). Zegarek wpadł w moje ręce już dawno, ale t-shirt, czapka oraz kolczyki to moje ostatnie zamówienie. T-shirt moim zdaniem jest dobrze wykonany. Rozmiarówka jest bardzo zbliżona do polskiej, więc śmiało możecie zamawiać rozmiar, który nosicie. Przepraszam was za brak zbliżeń na dodatki, ale mój fotograf miał gorszy dzień.



buty-nn
spodnie-nn
t-shirt- Zaful
zegarek- Zaful
czapka- Zaful
kolczyki- Zaful

8 komentarzy:

  1. My bardzo lubimy zafula, super rzeczy!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa propozycja :-) fajna czapka :-) Buzka kochana!
    Obserwuje i zapraszam:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie kupowalam rzeczy z zaful, troszkę się boje ze ciuchy nie będą pasować. Wole najpierw przymierzyc

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny t-shirt :) sama chciałam go zamówić, ale brakowało mojego rozmiaru.
    Super, że tak miło spędziliście weekend. Aczkolwiek, co do kwestii lokalu- dobrze, że trafiliście na taką obsługę. Chociaż ja osobiście nie dziwię się tym, którzy "krzywo się patrzą", gdy dzieci płaczą. W lokalu są również inni ludzie, którzy też chcieliby w spokoju zjeść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłych ludzi rozumiem. Z krzywymi spojrzeniami u innych ludzi będących w lokalu spotkałam się rzadko, choć nie powiem, że ich nie było w ogóle i nie raz po prostu wychodziłam z małym na zewnątrz by się uspokoił.Jednak, gdy obsługa patrzy na ciebie w stylu " O ludzie przyszła z dziećmi" to już kiepsko. Często spotkałam się z tym, że dzieci choć były spokojne, były niemile widziane w lokalu. U mnie w mieście to jest jedyny lokal, gdzie można zjeść nie przejmując się płaczem, bo wtedy podchodzą Panie z obsługi i pomagają uspokoić dziecko, więc rodzic nie stresuje się tak bardzo. W dodatku przyuważyłam, że w przedsionku jest stolik oddzielony od reszty, więc także tam można sobie przysiąść z bardziej krzykliwym dzieckiem lub jeśli wybieramy się na randkę i chcemy być sami. Widać, że restauracja przystosowana. I żeby nie było nie zapłacili mi za reklamę :D

      Usuń
  5. Fajna czapka, bardzo pasuje na lato :) Sama szukam podobnego kaszkietu na wakacje
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny t-shirt, swietnie wyglądasz w nim:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetny T-shirt :)

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My dreams. , Blogger