Pielęgnacja mojej cery

Hej :)
W dzisiejszym poście chciałabym pokazać wam moją pielęgnację cery. Moja skóra raz jest normalna bez żadnych wyprysków, za jakiś czas mieszana. Ciągle się zmienia pod wpływem warunków atmosferycznych oraz mojej diety, dlatego używam kosmetyków do różnego rodzaju cery, ale już dłużej nie przedłużajmy.

Pielęgnacja poranna



Na sam początek myje twarz pianką z Avonu, by usunąć wszelkie bakterie, które uzbierały się na niej w nocy. Potem nakładam krem pod oczy z Fitomedu, który naprawdę działa. Moja cienie pod oczami dzięki niemu są mniej widocznie, a tak zawsze wydawało się, jakbym miała podbite oczy.



Następnie nakładam na twarz krem nawilżający. Aktualnie używam kremu do cery naczynkowej od Lirene. Usta smaruje pomadką nawilżającą, ponieważ często są suche i popękane. Po wchłonięciu się kremu smaruje twarz oraz usta jakimkolwiek mleczkiem lub kremem z wysokim SPF. Używam go w każdą porę roku. Niektórzy mogą uznać to za dziwne, ale nasza cera naprawdę potrafi bardzo zniszczyć się przez promienie słoneczne, które dostają się także przez chmury. Ja dodatkowo mam uczulenie na słońce, więc u mnie taki krem to konieczność.

Pielęgnacja wieczorna


Najpierw zmywam makijaż rękawicą od Quiskin lub mleczkiem, które widzicie na zdjęciu. Potem myje twarz tą samą pianką co rano oraz odświeżam twarz tonikiem z Garniera o zapachu winogron. Następnie nakładam krem pod oczy z Fitomedu oraz krem nawilżający z Lirene. Dodatkowo raz w tygodniu wykonuje peeling twarzy produktem od Rival de Loop oraz nakładam maseczkę z Avonu.


12 komentarzy:

  1. ja odkad w rossmannie kupilam sobie myjkę silikonową za 5 zł to moje zycie nabrało sensu hehe. cudowna jest. teraz mysle o szczoteczce sonicznej do oczyszczania twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne produkty. Ja podobnie jak koleżanka wyżej kopiłam myjkę sylikonowa i jestem mega zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupiłam w rosmanie cienie, balsam i lakier do paznokci
    http://izabelin1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja pisałam coś o rossmanie? Post dotyczy pielęgnacji cery.

      Usuń
  4. Najbardziej ciekawi mnie ten krem pod oczy, nigdy jeszcze o nim nie słyszałam :)

    http://caydii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie moja pielęgnacja wygląda podobnie ale używam innych produktów :)
    ONLYDREAMS

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja pielęgnacja to rumiankowy żel do buzi i pełno maseczek i kremów nawilżających. :)

    www.agnieszkaczechblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Pielęgnacja to najlepszy sposób na zdrową i piękną twarz :)
    warto wyrobić w sobie taką małą rutynową pielegnację i codziennie
    ją powtarzać :) Używam podobnych kosmetyków, miałam też żel niebieski
    ale mi się właśnie skończył :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainspirowałaś mnie do zmiany w swojej pielęgnacji, znalazłam kilka perełek dla mnie idealnych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe produkty! Świetny wpis :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne produkty i polecam tego Garniera!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My dreams. , Blogger