Moja wislista z Zaful/ Zaful anniversary giveaway

My, kobiety uwielbiamy być piękne o każdej porze roku. Na piękno składa się wiele rzeczy, m.in. nasz ubiór. Za tydzień rozpoczyna się lato, więc w naszej szafie zagoszczą krótkie spodenki, t-shirty, sukienki itp. Dziś razem ze sklepem Zaful (Zaful underwire bikini Summer 2017 Promotion) przygotowałam dla was kilka propozycji z każdej kategorii "ubraniowej".

Nakrycia głowy

 

klik/klik/klik


Okulary przeciwsłoneczne

 

klik/klik/klik

Buty





Bluzki





Spodenki





klik/klik/klik

Kombinezony





klik/klik/klik

Sukienki




klik/klik/klik

Spódnice




klik/klik/klik

Zaful 3rd Anniversary blog giveaway
My dear followers, there are some news I would love to share with you guys. One of the biggest online fashion store “Zaful” is now celebrating their 3rd anniversary.

I'll checked out the details about this anniversary blog giveaway. TBH, It's quite awesome. The link to their blog is over here: https://zafulofficial.wordpress.com/
Who doesn’t love giveaways? Go to their blog and take a look. I would be very happy if you tag my nameXXXXXXafter participating the giveaway event. Zaful will choose a couple of winners after the event and give out huge rewards!

Many thanks!



10 komentarzy:

  1. Uwielbiam Zaful, mają duży wybór i naprawdę niezłą jakość. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaful to jedna z naszych ukochanych firm! <3 Super lista :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubie zaful. nic tam juz dla mnie nie ma. za gruba jestem i nie ma ciuchow tam dla mnie.
    w to co pokazalas to w nic bym sie nie zmiescila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam to samo, jednak wynalazłam tam kilka ciekawych rzeczy, ale mogli by wprowadzić rozmiary plus size.

      Usuń
  4. Ostatnio zamówiłam sobie taką mięciutką czapkę z daszkiem. :) Genialna!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapki wyglądają bardzo fajnie, chyba sama się skuszę na coś w tym stylu :)
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra propozycje! maja naprawde fajny asortyment i porzadne rzeczy :-) poklikane
    wPADNIESZ i klikniesz u mnie? buzka

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaful najlepszy:) Strasznie dużo mają do wyboru i świetnej jakości;)
    Super rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. wybrałaś genialne rzeczy, aż sama jak będę składać zamówienie wezmę na pewno którąś z bluzek, szortów i sukienek jak mi starczy pieniążków. Ten sklep jest najlepszy !

    OdpowiedzUsuń
  9. Na kobiecej modzie się nie znam,ale czapkę w złotym kolorze sam bym chętnie założył,wygląda super. Podoba mi się twój gust,choć to wy-kobiety znacie się na modzie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My dreams. , Blogger