Malowanie włosów z Delia Cosmetics

Cześć kochani :)
Jakiś czas temu mogliście przeczytać na moim fanpage'u o tym, że miałam okazję przetestować najnowszą farbę od firmy Delia Cosmetics, czyli Cameleo Omega +. Na facebooku pokazałam wam także efekt, jaki dała ta farba. Natomiast w dzisiejszym poście chciałabym opowiedzieć wam o tej farbie troszeczkę więcej.


Producent opisuje swój produkt jako niezawodny w pokryciu siwych włosów, zawierający serum OMEGA +, czyli 5 naturalnych olejków, które mają zapewnić nam intensywną pielęgnację i ochronę oraz zawierający przełomową technologię- High Conditioning Enhancer- zapewniającą naszym włosom intensywny i wielowymiarowy kolor. 


Paleta kolorów zawiera 27 odcieni, począwszy od czerni po odcienie rudości, brązu oraz blondu. Ja zdecydowałam się na kolor nr 5.6, czyli taki ciemnoczerwony kolor. Mój wybór padł właśnie na taki odcień, ponieważ aktualny kolor był prawie identyczny. Zapewne jesteście ciekawi czy w opakowaniu znajdziemy to, co w innych farbach, czy coś innego. Mianowicie jedno opakowanie farby zawiera:
  • 1 tubkę z kremem koloryzacyjnym- 50 ml
  • 1 butelkę aktywatora z aplikatorem- 50 ml
  • 1 saszetkę balsamu z kreatyną - 15 ml
  • 1 saszetkę serum OMEGA+ - 4 ml
  • rękawiczki
  • instrukcję

Koloryzacja tą farbą jest dość prosta. Wystarczy do buteleczki z aktywatorem wlać krem koloryzacyjny, dodać serum OMEGA+ i dokładnie wymieszać potrząsając. W instrukcji należy wyczytać, ile czasu musimy potrzymać farbę na włosach, by uzyskać wymarzony efekt. Potem wystarczy tylko obciąć czubek aktywatora i można nakładać farbę. Moim wrażeniem jak na farbę za około 10 złotych, spisuje się dość dobrze. Odrost został idealnie pokryty, mieszanka nie miała nieprzyjemnego zapachu, nie uczuliła mnie. Jedynym minusem, jaki zauważyłam, było to, że włosy po pomalowaniu były tłuste, jakbym nie myła ich z tydzień, a robiłam to dzień wcześniej. Moja ocena 8/10.

16 komentarzy:

  1. Ja nie farbuje włosów . Za dużo zachodu z tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałaś pofarbować włosy, lecz boję się zniszvzonych włosów i złego koloru :( Jaka farbę najlepiej twoim zdaniem wybrać, ponieważ chce tylko trochę przyciemnić włosy ^^
    ----
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. boję się sama sobie farbować włosy, więc chodzę do fryzjera:-p
    ale świetnie napisana recenzja:)
    co powiesz na wzajemną obs?:* buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio kupiłam fioletową płukankę do włosów, właśnie z tej firmy i jestem bardzo ciekawa, jak ona się sprawdzi. Mam nadzieję, że tak samo dobrze, jak Twoja farba.

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że ocena jest wysoka :)
    Ja na razie daje odpocząć moim włosom :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Może włosy byly tłuste po tym serum. Ale moim zdaniem jak na farbę za 10zl dajesz taka wysoką ocenę to muszę ją przetestowac 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiam się nad farbą z Delii. Mam srebrną płukankę do włosów z tej firmy i jestem bardzo zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam sklepowych farb, bo sama boję się sobie farbować włosy. Tłuste włosy może były od tego serum lub balsamu, ale to chyba dobrze. Czasem farby potrafią bardzo wysuszyć włosy :(
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie farbuję włosów. Usłyszałam kiedyś od fryzjerki, że raz pofarbowanym włosom nie da się przywrócić kondycji sprzed nałożenia farby. Nawet, jeśli włosy całkowicie się już "wymienią". Dlatego farbowanie zostawię na czas, kiedy rzeczywiście będzie to "konieczne" :P
    JustMajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam farby tej marki...Włosy mogły być tłuste przez serum - w przypadku niektórych farb to norma.

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post and very interesting!
    I'd be happy friendship blogs!
    I following you, follow me back :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio miałam ochotę przyciemnić trochę włosy ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesting post and products really liked ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  15. "domowe farbowanie' włosów mam za sobą :) mam super fryzjerkę, która robi wszystko o czym zamarzę i ceny tez jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja mama testowała te farby, ale w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My dreams. , Blogger