Backless Swimsuit

Hej :)
Na moim blogu już wiele razy pisałam o strojach typu bikini, a dziś chciałabym pokazać wam stroje jednoczęściowe (backless swimsuit) ze sklepu internetowego Zaful (see through white dress). Mam nadzieję, że przypadną wam one do gustu.


Pierwszy z nich jest bardzo prosty. Jest jednokolorowy z białym napisem "Pizza". Myślę, że choć jest zwyczajny, nie jest nudny i skupi na sobie wzrok wielu osób na plaży lub nad jeziorem.
Dostępne rozmiary: S, M, L
Dostępne kolory: czarny, czerwony




Drugą propozycją jest czarny strój we wzory liści oraz raków. Przez swój print oraz wycięcie na plecach jest bardzo ciekawy. Myślę, że nie jednej z was przypadnie do gustu.
Dostępne rozmiary: S, M, L, XL
Dostępne kolory: czarny


Kolejny strój posiada bardzo głęboki dekold, przez co jest bardziej dla odważniejszych kobiet. Posiada także bardzo ciekawe wiązanie na szyi oraz kwiatowy print. Moim zdaniem, choć jest jednoczęściowy, to jest bardzo sexy.
Dostępne rozmiary: S, M, L, XL
Dostępne kolory: czarny


Moja ostatnia propozycja jest raczej dla nastolatek oraz kobiet dość młodych. Strój wyróżnia się różowym kolorem oraz złotym ananasem. Moim zdaniem każda nastolatka będzie czuła się w nim dobrze.
Dostępne rozmiary: S, M, L, XL
Dostępne kolory: różowy

Sklep Zaful w swojej ofercie oprócz strojów jednoczęściowych posiada także sukienki poplażowe i bikini. Jeśli jednak kupiliśmy już swój wymarzony strój, także warto zajrzeć to tego sklepu. Możemy znaleźć tam jeszcze spodnie, bluzki, buty, torebki oraz wiele, wiele innych rzeczy. Ceny w sklepie są nie wielkie, a rzeczy świetnej jakości. Jeszcze nigdy nie trafiłam na jakiś większy bubel z tej strony, więc jak sami widzicie, warto zrobić zakupy na tej stronie.

Zaful 3rd Anniversary blog giveaway
My dear followers, there are some news I would love to share with you guys. One of the biggest online fashion store “Zaful” is now celebrating their 3rd anniversary.




I'll checked out the details about this anniversary blog giveaway. TBH, It's quite awesome. The link to their blog is over here: https://zafulofficial.wordpress.com/

Who doesn’t love giveaways? Go to their blog and take a look. I would be very happy if you tag my nameDreamerblogafter participating the giveaway event. Zaful will choose a couple of winners after the event and give out huge rewards!

Many thanks!

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam stroję kąpielowe od Zaful, mają świetną jakość, wykonanie i oczywiście sam wygląd! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne stroje. Zaful po raz kolejny pokazuje, że jest warty uwagi. Najbardziej podoba mi się trzeci stój z pięknymi różami :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne stroje! jaki jest czas oczekiwania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około miesiąca. Można wybrać także szybszą wysyłkę.

      Usuń
  4. Jejku jakie urocze stroje ;) Moim zdaniem takie jednoczęściowe stroje są czasem fajniejsze niż bikini. Ostatnia sobie sama kupiłam jednoczęściowy ;)

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe stroje :) ja już na razie mam trzy pary :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne sa te kostiumy :) 2 to moj faworyt ;)

    nowy post <3 http://justemsi.blogspot.com/2017/06/stars-are-among-us.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne stroje, fajnie, że opowiadasz o takiej stronie, myślę, że przekonałaś mnie do zakupu:)
    U mnie dzisiaj wleciał post o podobnej tematyce, zapraszam!:)
    morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne stroje!
    Też miałam współpracę z tym sklepem ale niestety się skończyła
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ich asortyment, a ty wybrałaś świetne stroje! Poklikałam dwa ulubione ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Na drugim stroju chyba raki są a nie kraby :). Najbardziej podoba mi się strój z haftem :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My dreams. , Blogger