Pomarańczowa rozkosz dla twych podłóg

Hej :)
Dzisiaj o kolejnym  produkcie zakupionym w sklepie Dedra, który zdobył moje serce. Jest nim płyn do podłóg. Niby zwykła chemia domowa. Jednak jego pomarańczowy zapach. Czuć go w całym domu, a mi przypominają się święta Bożego Narodzenia  za czasów dzieciństwa.




Jak już mogliście przeczytać we wstępie płyn ma intensywny zapach pomarańczy, który czuć w całym mieszkaniu. Starcza aż na 33 mycia podłóg.  Uwielbiam go nie tylko za zapach, a także za to, że jest uniwersalny. Możemy używać go do różnego rodzaju podłóg. Zawiera także składniki chroniące przed zarysowaniem. Jak dla mnie bomba. Moja ocena 10/10.


Taka przypominajka z poprzedniego postu o tej firmie. Dedra działa jak Avon lub Oriflame.  Można kupić produkt po cenie katalogowej. Wystarczy wpisać numer wybranego koordynatora, który znajdziecie na stronie.

15 komentarzy:

  1. Marzy mi się taki zapach w moim domu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny płyn :) Ale dla mnie bardziej na zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam go ale musi naprawdę fajnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również go posiadam i bardzo sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oja, nie znam firmy, ale produkt wydaje się być naprawdę fajny i wydajny :) taki zapach w całym domu to nawet zaleta! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tym płynem myc podłogi. jedynie czego zaluje, ze opakowanie takie małe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie uzywam takich produktów w domu 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, gdzie można to kupić?

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam o tej marce :) jednak nigdy nie używałam produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz o nim slysze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo jeżeli pachnie w całym domu, to należy go kupić, haha! ^^

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Posiadam riwniez ten plyn i jestem nim zachwycona! Warty uwagi 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My dreams. , Blogger