LBA

Hej :)
Przez damę kierek i zmianoo99  zostałam nominowana do LBA. Czym to jest? Jest to nominacja otrzymana od innego blogera za dobrze wykonaną robotę. Przyznawana jest dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów.


PYTANIA OD DAMY KIEREK:

1. Jaka jest twoja ulubiona książka?
"trzy metry nad niebem" Federico Moccia
2. Lato czy zima?
Zdecydowanie lato.
3. Jaki jest twój ulubiony miesiąc?
Kwiecień.
4.Kino czy film w domu?
Film w domu z Nim <3
5. Jaka jest twoja ulubiona postać fikcyjna?
Nie mam ulubionej.
6. Książka w miękkej czy w twardej okładce?
Obojętnie.
7. Biały czy czarny?
W pokoju biały, co do ubrań to czarny.
8. Jaki jest twój ulubiony film?
"Gwiazd naszych wina"
9. Gdzie chciałabyś w przyszłości mieszkać?
W Warszawie.
10. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Kamil Bednarek- "Cisza"
11. Jaki jest twój ulubiony smak lodów? 
Cytrynowy.

PYTANIA OD ZMIANOO99:
1. Dlaczego założyłaś bloga i co Ci to dało?
Bloga założyłam dlatego, że jest to moją pasją. Wcześniej pisałam już wiele blogów, jednak musiałam przerwać ich prowadzenie. Dzięki temu, że dla was piszę stałam się odważniejsza i zaczęłam w siebie wierzyć.
2. Czy posiadasz pasję/hobby, nie związane z blogiem, jeśli tak to jakie?
Tak, posiadam.Uwielbiam robić bransoletki z muliny oraz czytać książki.
3. Do jakiego/jakich filmów lubisz wracać? 
"Trzy metry nad niebem", "Gwiazd naszych wina"
4. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
"Ciemniejsza strona Greya"
5. Czy masz w życiu jakiś cel (podróż, praca, dyplom), do którego dążysz? Jaki to cel i jak Ci to idzie?
Chciałabym odwiedzić Londyn i Paryż, ale raczej się to nie spełni.
6. Gdybyś musiała jeść do końca życia jedno danie, i nic innego, co by to było?
schabowy haha :D
7. Gdybyś wygrała miliard dolarów w totka, co byś z nim zrobiła?
Kupiła sobie duży dom z biblioteką i kupę muliny, a resztę oddałabym potrzebującym.
8. Jaką super moc chciałabyś posiadać?
Czytanie w myślach.
9. Jakie wakacje Ci się marzą? Gdzie byś najchętniej wyjechała?
Paryż lub Londyn.
10. Grasz w gry komputerowe? Jeśli tak, jaka jest Twoja ulubiona?
Rzadko kiedy gram, a jeśli już to w  sims3 lub w 4.
11. Co robisz w wolnych chwilach?
Plotę bransoletki, czytam i bloguje.

NOMINUJĘ:
lublins.blogspot.com
powiew-ognia.blogspot.com
poziomkabloguje.blogspot.com
oliwia-blogg.blogspot.com
sometimes- my.blogspot.com
klaaudia-klaudia.blogspot.com
alexandrak-blog.blogspot.com
justdaaria.blogspot.com
przygody-mileny.blogspot.com
ania-ania3.blogspot.com
odbicie-lustra.blogspot.com

PYTANIA DO NOMINOWANYCH:
1. Ile czasu prowadzisz już bloga?
2. Co Ci daję blog?
3. Kim chciałabyś być w przyszłości?
4. Ulubiony pisarz/pisarka?
5. Korzystasz z laptopa czy z komputera?
6. Lubisz pozować do zdjęć?
7. O czym jest Twój blog?
8. Twoje ulubione blogi to?
9. Szczęśliwy numer?
10. Nosisz okulary?
11. Lubisz ryby?

PS. Dziś pokaz zdjęć ze starego bloga!










16 komentarzy:

  1. slicznie dziekuje za nominacje! niestety, robilam juz notke o liebster award wiec nie bede dodawac jej drugi raz tylko z nowymi pytaniami (za co strasznie przepraszam, zaluje, ze nominowalas mnie wczesniej). jeszcze raz dziekuje, to stasznie mile, ze ktos pamieta o takim malym blogu jak moj.
    pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z 9 mam tak samo , Warszawa to piękne miasto ;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi, ja w sumie lubię i lato i zimę :)

    http://olivia-olivviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję podwójnej nominacji! :)
    +obserwuję :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie mogę znaleźć funkcji obserwacji :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji! Fajne odpowiedzi :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje nominacji :D
    Bardzo podoba mi się to jak piszesz posty <3
    U mnie nowy wakacyjny post,serdecznie zapraszam :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Mój blog-KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje nominacji ♥
    życzę dalszych sukcesów w blogowaniu


    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Super odpowiedzi, ja też grałam kiedyś w Simsy :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny blog, cudowne zdjęcia i milo się czyta to co piszesz, co powiesz na wspólną obsrwacje? jeżeli tak to wpadnji do mnie zaobserwuj i daj znac w komentarzu a odwdziecze sie od razu na 100%
    podrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne włosy :)
    pozdrawiamy
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post! Bardzo lubię tego typu nominacje ;)

    http://blog-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój chłopak także ma na imię Adrian :)
    Szczęścia życzę całej trójce :)

    http://raspberrypaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 My dreams. , Blogger